1. Jak pečovat o šperky?

Ideální je šperky umístit na rovnou plochu nebo popř. zavěsit. Pro větší lesk doporučujeme občasné použití krému či oleje.

2. Nešpiní šperky?

Pneumatiky, ze kterých se vyrábějí šperky jsou při výrobě 2x pečlivě ošetřeny mýdlovými ořechy (nikoli saponáty).  Tímto procesem dochází k max. vyčištění případných nečistot. Šperky po sobě nezanechávají žádné stopy:-)

3. Jak reagují šperky na změnu teploty?

Jelikož jsou šperky vyrobené k gumy – jsou odolné vůči mrazu i případnému velkému teplu:-)

4. Z jakého materiálu je kov na náušnicích?

Na náušnicích jsou stříbrné háčky.

5. Jak rychle jste schopni dodat objednané zboží?

Pokud objednáte zboží do 10.00 hod dne D, tak je objednávka ze skladu zpravidla expedována ještě tentýž pracovní den a zboží obdržíte následující pracovní den, tzn. v den D+1.

6. Je možné na Vaší kontaktní adrese ARTcycleBALI šperky vyzkoušet a koupit?

Ano, ale doporučujeme vždy předchozí telefonickou domluvu na čísle +420 605 541 318, abychom se Vám byli schopni věnovat. Od každého šperku máme vždy několik kusů skladem v provozovně naší společnosti na adrese Přístavní 1, 170 00 Praha 7 – zejména pro urgentní případy, kdy zákazníci potřebují zboží okamžitě (jako narozeninový dárek apod.).

7. Je možné ARTcycleBALI šperky objednané na www.artcyclebali.cz osobně vyzvednout na Vaší kontaktní adrese?

Ano, je to možné, ale opět doporučujeme předchozí telefonickou domluvu na čísle+420 605 541 318.

8. Který způsob platby je rychlejší? Bankovní převod, platební karta nebo dobírka?

Pokud chcete mít objednané zboží doma co nejdříve, rozhodně doporučujeme platbu dobírkou nebo platbu platební kartou. V takovém případě zboží expedujeme okamžitě, nemusíme čekat na připsání platby na náš účet v případě volby platby bankovním převodem, což běžně trvá 2 až 3 dny.

9. Jakým způsobem mi bude doručeno objednané zboží?

Primárně používáme přepravní službu (GLS a Zásilkovnu), která Vás před dodáním zboží mailem kontaktuje s termínem dodání / vyzvednutí zboží.